Zaloguj | Załóż konto

Pomoc - Często zadawane pytania

Użytkownicy i ich konta

Dlaczego nie mogę się zalogować do swojego kota w serwisie po zarejestrowaniu się?

Konta w naszych serwisach wymagają potwierdzenia prawidłowości podanych danych w trakcie rejestracji. W tym głównie chodzi o adres e-mail. Jeśli konto nie zostało potwierdzone kliknięciem w link przesłany w mailu w procesie rejestracji nie jest ono aktywne i nie można się zalogować na nie

Co zrobić gdy nie doszedł do mnie e-mail z prośbą o aktywację konta?

Zazwyczaj e-maile dochodzą. Czasami zdarza się, że z pewnym kilkominutowym opóźnieniem. Poczta wysyłana przez nas jest autoryzowana, stąd wina raczej leży po stronie operatora. Jeśli jednak już tak się zdarzyło. Prosimy o informację przesłaną na kontakt@twojemiasto24.pl - oczywiście wiadomość musi być przesłana z adresu podanego w trakcie rejestracji. O uaktywnieniu konta zostaniesz powiadomiony poprzez osobny e-mail. Jeśli i ten nie dojdzie spróbuj zalogować się po czasie ok. 24 godzin od przesłania wiadomości, a następnie zmień operatora swojej poczty ;)

Dostaję wiadomości z serwisu kiedy ktoś do mnie wyśle prywatną wiadomość. Czy da się to wyłączyć?

Oczywiście - powiadomienia e-mail można wyłączyć w ustawieniach po zalogowaniu do serwisu, przechodząc do zakładki "mój profil" oraz wybierając dalej w menu poniżej "profil". Ustawienia, o których mowa znajdują się na samym dole formularza.

Publikacje w serwisie

Jakie rodzaje publikacji mogę dodawać w serwisie?

W naszym serwisie istnieje tutaj pełna dowolność. Jeśli masz ochotę publikować jakieś wiadomości - piszesz wiadomości, chcesz tworzyć z nami kalendarz wydarzeń - dodajesz wydarzenia. Możesz również blogować jeśli masz ochotę. Wszystkie Twoje publikacje będą ukazywać się na stronie Twojego profilu. Możesz również dodawać galerię oraz znalezione ciekawe filmy na youtube.com. Niestety na dzień dzisiejszy istnieje możliwość dodawania filmów tylko z tego serwisu. Publikujesz zawsze przez stronę "mój profil" dostępną po zalogowaniu.